Monday, October 20, 2014

Hanya di Kampung


ke kebun melawat kawasan...
tengok-tengok kalu-kalu yang baru ditanam, masih elok rupa paras atau sudah dimakan kerbau pendek...




















tengok si adek...kemain peluk tubuh... tak nak menolong langsung...




teruja nak cuba... ingat senang ke...






Thursday, October 16, 2014

Kawan Cikgu

die kawan saya yang berjawatan cikgu...
lebih tua..tua..tua sangat dari saya...tapi saya panggil die nama aje...kalu berborak kami sebut aku kau aje...

isteri die saya panggil kak ina...pandai masak laksa...orangye tak banyak cakap...

baru-baru nie, dia baru aje lancarkan buku puisi cinta...
saya bab-bab cinta nie selalu geli geleman...tapi sebab kawan...suppport la jugak...

tapi buku puisi nie puisi urban...
memang ada cinta, rindu, kasih, sayang tapi garapan ala brutal...
di bawah tu antara yang saya suka...

Tuesday, October 14, 2014

Kek & Sengkuang Calit

tokey kek yang kasi kek nie bukan kawan saya, kawan adek saya...
dan kek tu diberi pada adek saya...saya tumpang sekaki merasa...

sengkuang calit nie pulak dijumpai di velodrom cheras...
teringat zaman sekolah...balik sekolah aje menderu kat kedai acik ani...
acik ani is tokey sengkuang calit ketika itu...

Monday, October 6, 2014

Kreatip Sangat

itu bookmark novel saya...
kumpul-kumpul dari tag baju, seluar...
dah simpan elok-elok dalam laci...

kat dinding!!!... dinding!!!...

Saturday, October 4, 2014

Welcome

new place
new friend
new workload
new environment
new responsibilities

permudahkan dan cemerlangkan segala urusan...